Hvordan kobler man sin virksomheds Instagram til Facebook?

bubble
Dette indlæg er skrevet
af bubble den 16. marts 2016

Kobling og deling

Det er smart og du kan gøre det hurtigt, nemt og bekvemt. Indholdsmæssigt er der en harmonisk sammenhæng mellem Facebook og Instagram, som kommunikationsplatforme.

Inden du går videre med de næste steps, skal du sikre dig, at du har adgang til din virksomheds Facebookside, og som minimum er sideredaktør.

Så nemt er det

1. Opret en Instagram profil til din virksomhed (eller log ind hvis du allerede har én)

2. Når du har oprettet din profil, skal du vælge 'indstillinger'

3. Under 'indstillinger' finder du punktet 'Linkede konti' og vælger Facebook

4. Her trykker på du på 'Del på' og får en liste op med de Facebooksider du administrerer. (Selvom der ud for 'Facebook' står dit private navn, så fortvivl ej, det kommer ikke til at figurere på dit opslag). 

5. Vælg den virksomhedsside du ønsker at dele på, og VUPTI - så er du igang.

Husk at skrive din webadresse ind i dine profiloplysninger, det gør det nemt for dine følgere at gå til din hjemmeside.

Det er en god idé at overveje indholdet af dine billeder og opslag. Vælg indhold der er med til at skabe interaktion og interesse blandt dine følgere.

Vi anbefaler stadig at man kører nogle opslag og kampagner seperat, da mulighederne for annoncering og promovering stadig kan variere lidt. 

Du er meget velkommen til at følge med på Facebook, Instagram og Linkedin

bubble
Dette indlæg er skrevet
af bubble den 16. marts 2016
Se også
Med video drukner du ikke på Facebook

Vil du lege med et anderledes team?

Kontakt os i dag