Nyheder - 26.02.2024
Bubble lancerer ny identitet
Fra kælder til allround reklamebureau
Fra en kælder i Horsens startede iværksætterne Daniel Bach og Kevin Refvik virksomheden bubble i 2010, der i de første mange år udviklede hjemmesider til flere af byens virksomheder. Bubble voksede hurtigt ud af kælderlokalet, og i dag sidder de 12 skarpe medarbejdere i kontorfællesskabet Propelhuset, der er beliggende centralt i Horsens.
Bubble har gennemgået en udvikling i de seneste år og er i dag et allround reklamebureau, der leverer meget mere end bare hjemmesider, men derimod alle ydelser inden for web, markedsføring, grafisk design, foto, video og meget mere.
Ny identitet skal markere udviklingen
For at markere skiftet og udviklingen lancerer reklamebureauet bubble nu en ny identitet, der har til formål at vise kunder, samarbejdspartnere og branchen, at de i dag er meget mere end hjemmesider. Daniel Bach, der er Kontaktchef og medstifter af bubble, siger:
“Den nye identitet er blot et resultat af den vigtige proces og udvikling, vi har gennemgået over de seneste 14 år. Vi er ikke de samme, som vi var engang, og vi vil derfor gerne vise, hvad vi er blevet til – ikke kun for andres skyld, men også vores egen, da udviklingen har præget os som team og relationen til vores kunder.”
Vores nye identitet er skabt med fokus på at kommunikere vores øgede kompetencer, faglighed og de imponerende kundecases og samarbejder, vi har opbygget gennem tiden. Vi er stolte af det, vi har opbygget, og det skal den nye identitet og løftet være med til at fortælle.
Nærvær og den gode kunderelation er stadig det vigtigste
Reklamebureauet bubble kan i dag levere en fuld pakke af profil- og markedsføring til deres kunder, og selvom projekterne og medarbejderne bliver flere – og kreativiteten og fagligheden stiger – har stifterne bag bubble ikke nødvendigvis ambitionen om at være de største i branchen:
“Det har aldrig været vigtigt for os at blive dobbelt så store eller have verdenskendte kunder og brands – ambitionen har derimod altid været at gøre en forskel for store som små virksomheder og forblive nærværende og legende i samarbejdet med vores kunder.
– God markedsføring og kommunikation er ligesom ringe i vandet, der spreder effekt, når man kaster de rigtige sten. Hos bubble kaster vi gerne den første, den større eller lidt skævere sten i vandet og hjælper vores kunder med at komme fremad. Det skal løftet i vores identitet bl.a. signalere,” siger Daniel Bach.
Bubbles lancering af ny identitet bakkes op af en spritny hjemmeside, der ifølge bureauet selv, også afspejler den vækst, ekspertise og engagement, de tilbyder deres kunder. Her er transformationen ikke blot en ændring i det visuelle, men snarere en manifestation af udviklingen og visionen om at være det foretrukne valg for virksomheder, der søger et nærværende reklamebureau, der har alt i ét hus.
Se pressemeddelelse