Reklamebureauet bubble
Søndergade 41D
8700 Horsens
+45 6069 8700
hej@bubble.dk
CVR: 32339832
Hvornår giver en rebranding mening?
Hvis du på vegne af din virksomhed kan svare ja til ét eller flere af følgende punkter, så kan det være, at det er tid til at gentænke jeres identitet og strategi:
- Virksomheden har fået nye forretningsområder eller ændret retning
- Virksomheden har været igennem en fusion, et opkøb eller ændringer i ejerkredsen
- Det nuværende brand afspejler ikke længere, hvem virksomheden er – eller hvor den skal hen
- Kunderne oplever brandet som utydeligt, forældet eller irrelevant
- Markedet har ændret sig, og konkurrenterne har styrket deres position
Processen bag en rebranding
En rebranding starter med indsigt – eller som vi plejer at sige: Det starter med at forstå. Når vi forstår målgruppen, markedet og konkurrenterne, har vi fundamentet til at udvikle en klar strategi og en ny identitet.
Herfra udvikler vi logo, visuel stil og tone of voice, så brandet står skarpt og konsistent, og implemterer det på tværs af alle kanaler. Når den nye identitet er lanceret, er det vigtigt løbende at evaluere og justere, så brandet forbliver relevant og følger virksomhedens udvikling.
Skal vi tage et kig på din virksomheds brand? Kontakt os her.
Kontakt
Skal din skævhed
stå lidt skarpere?
Har du et spændende projekt på hånden eller en idé i tankerne, som du gerne vil have hjælp til at realisere? Giv Daniel et kald, så vil han møde dig med et smil, kreativ sparring og nysgerrighed.