Mejeriet Tunø

Hjemmeside • Grafisk design • Logo

Nye ejere gav Mejeriet nyt liv

Da Tim og Victoria overtog Det Gamle Mejeri på Tunø i 2018 var det med ambitionen om at give nyt liv til et sted, der har været en del af Tunøs historie siden 1913.

Det krævede nye tiltag fra kælder til kvist og selvfølgelig også nyt navn og ny identitet. 

Inspireret af Mejeriets lange historie og den specielle ø-stemning, som du finder på Tunø, har vi sørget for, at den nye identitet møder Mejeriets gæster alle steder – blandt andet på hjemmesiden, i logoet og på menukortet.

Scroll ned og se den flotte nye identitet - og besøg Mejeriet Tunøs hjemmeside her.

|FULL|
|FULL|
’’
Det har været en rigtig god oplevelse at samarbejde med bubble om vores nye identitet.
 
Det var superfedt at se, hvordan vores keywords og story blev bundet op på en visuel identitet, der talte så meget ind i det narrativ og den online oplevelse, vi gerne ville skabe, men ikke selv kunne visualisere.
 
I processen har det været godt med konstruktive diskussioner om fx logoet og dets udseende, som vi kunne udvikle i fællesskab samt finde tråden i vores visuelle identitet.
 
Derudover er det virkelig rart, at der altid er nogle klar til at hjælpe med problemerne i supporten. Det gør mig tryg i selv at kaste mig ud i at prøve nogle ting af, som jeg ellers ikke er vant til at lave, fordi der er en hjælpende hånd på den anden side af skærmen. 
 
- Tim og Victoria, Indehavere af Mejeriet Tunø
|FULL||BREAK|
Mejeriet Tunø
Mejeriet Tunø
|FULL|
|FULL|
Mejeriet Tunø
Mejeriet Tunø
|FULL|
Se også
Børnekrogen

Skal din profil også stå knivskarpt?

Ring til Daniel på +45 6069 8700