Thomas Bilsyn

Sociale medier

Gode råd skaber trafik i synshallen 

Vi kan vist hurtigt blive enige om, at markedsføring for en bilsynhal er en speciel størrelse. 

Alle med en bil er en potentiel kunde – omvendt er bilsynshallen kun aktuel, når bilejerne får en indkaldelse til syn hvert andet år. Så hvordan forbliver man top of mind hos bilejere, når markedet er så stort, men begrænset på samme tid?

Gennem en content marketing strategi på Facebook sikrer vi, at Thomas' Bilsyn opnår en synlighed på markedet hos den rigtige målgruppe. Med relevant og betalt indhold på Facebook fungerer indsatsen som en tragt, der gør, at vi kan sortere i målgruppen af bilejere og dermed annoncere målrettet mod personer, som har et syn lige om hjørnet. 

Det gør, at vi kan ramme en relevant målgruppe med en kommunikation, der sikrer værdi for både målgruppen og for Thomas' Bilsyn. 

På fire måneder har vi sikret en konstant synlighed, med 1500 besøg som direkte resultat af vores annoncering, som vi herefter kan henvise direkte til en bookingportal. Det giver en positiv effekt, som Thomas heldigvis kan mærke i synshallen. 

Thomas Bilsyn
Thomas Bilsyn
|FULL||BREAK|
Thomas Bilsyn
Thomas Bilsyn
Se også
Dyrehospitalet Heden

Skal din profil også stå knivskarpt?

Ring til Daniel på +45 6140 4482