HST maskinfabrik – også kendt som Horsens Spån Teknik – har eksisteret siden 1991 og leverer CNC-løsninger til både ind- og udland.
I 2019 overtager en ny ejerkreds virksomheden med hensigt om at videreføre kernekompetencerne, men også løfte ansigtet udadtil.
HST ønskede derfor en ny visuel idenitet og hjemmeside, som kan give et nyt, men retvisende billede af HST, som bevæger sig på både det danske og internationale marked.
HST er en moderne maskinfabrik, der har fokus på god kvalitet og godt håndværk. Med deres højt kvalificerede medarbejdere og topmoderne CNC-maskiner leverer de topmoderne løsninger til ethvert formål i både ind- og udland.
Løsningen har været at lave en ny visuel identitet og hjemmeside, der gennem et moderne og tidløst design spiller ind i kommunikationen og styrker deres position på det danske og internationale marked.
Styrken i den nye identitet og hjemmeside skal findes i det overordnede design, der viser en moderne virksomhed. Men styrken ligger også i detaljerne, der understøtter de stærke kerneværdier om, at HST siden 1991 har været og fortsat er førende på viden, kompetencer og godt håndværk.
Et samarbejde der har givet os det rigtige udtryk. Da vi hos HST stod med et forældet logo, og manglende ”blå” tråd, kontaktede vi BUBBLE. Der efter gik det stærkt, i samråd og med få ændringer stod vi med vores nye logo, samt identitet, og var klar til at vores hjemmeside skulle opdateres.
Alt er foregået med stor professionalisme, og vi hos HST er mere end tilfredse med vores nye blå tråd.