DAI har gennemgået en større forandring, der har givet medvind og overskud – organisatorisk såvel som økonomisk.
Med mere end 70 år i byggebranchen står DAI stærkt på markedet. Men som følge af en økonomisk turnaround-proces er de i 2022 gået ind i en ny og mere moderne tid, hvor de med en ny partnerkreds og et nyt forretningsben er klar til at fortælle omverdenen om organisationens nye vision for fremtiden.
DAI har derfor efterspurgt vores bud på, hvordan de kan præsentere og kommunikere den nye organisatoriske retning ud til medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter.
Organisatoriske forandringer kan være svære at forklare både for interne og eksterne stakeholders – disse er nemlig ofte komplicerede at forstå og især at italesætte på en spændende og relevant måde.
Præsentationen af DAI's nye retning har vi samlet i ét koncept: Fra Turnaround til New Ground.
Konceptet indebærer en spritny visuel identitet, der sammen med en samling af organisatoriske beretninger, fakta og personlige portrætter af den nye partnerkreds, præsenterer, at DAI har børstet støvet af sig, og at organisationen nu går mod nye tider.
Formidlingen af skiftet er samlet i et fysisk og digitalt skriv, hvor vi har sørget for at binde fortællingerne sammen både med tekst og billeder. bubble har derudover stået for en digital indsats, der indebærer en pressestrategi og SoMe-strategi i præsentationen af konceptet.
Skulle du være nysgerrig, kan du læse Fra Turnaround til New Ground lige her.
God læselyst!
Samarbejdet med bubble har været effektivt og professionelt. Vores visioner for fremtidens DAI er blevet formidlet på en enkel og forståelig måde. Lanceringen af konceptet "Fra Turnaround til New Ground" er nået ud til de målgrupper, vi kunne ønske – hvilket har haft stor værdi for vores nye start.
- Emil Simonsen, Partner & chef for projektudvikling