Horsens Dyrskue & Madmarked

Grafisk design

Ny form krævede ny identitet 

Horsens Dyrskue & Madmarked har i år valgt at udfordre sig selv og bryde gamle vaner og traditioner. Det gør de bl.a. med et helt nyt madmarked og med øget fokus på inspiration, leg og læring omkring dyr og mad for hele familien.

Tiltagene kommer for at højne besøgstallene og skabe rammerne for fremtidens skue. Dette har udmøntet sig i en hel ny grafisk identitet, som kan være med til at skabe en rød tråd igennem hele markedsføringen i årene der kommer.

|FULL|
|FULL|
’’

Vi har været virkelig glade for samarbejdet med Bubble i skabelsen af et nyt brand for Horsens Dyrskue & Madmarked. Fra vores første møde, og hele vejen i gennem processen, har de hørt vores ønsker, tilpasset deres materialer til netop vores behov og ståsted, og ikke mindst leveret produkter, der fuldstændig fanger det værdisæt vi ønsker at få frem i vores markedsføring.

Ydermere har vi kun mødt yderst professionelle, kompetente og imødekommende medarbejdere, som altid har været meget inspirerende i deres oplæg og fleksible til f.eks. at tage nye opgaver ind eller ændre i tidsplanerne. Selv her efter, at opgaverne er færdiggjort, føler vi os faktisk selv lidt som en del af Bubble-familien.

- Mette Hein, udviklingskonsulent & projektleder

|BREAK||FULL|
|FULL|
Se også
OnePoint

Skal din profil også stå knivskarpt?

Ring til Daniel på +45 6069 8700